درب بطری

درب مایع ظرفشویی

درب مایع ظرفشویی اروندپلاست

۱) درب دو تکه مایع ظرفشویی با دهانه ۲۸ با پایه خط دار و سر تاجی :
این  مایع ظرفشویی از جمله دربهای عالی محسوب می شود ، از این بطری در مواقعی که امکان دسترسی کودک و یا شخص دیگری وجود دارد استفاده می شود ، بنابراین از جمله درب هایی می باشد که دارای ضریب اطمینان و امنیت بالایی در برابر عدم دسترسی کودک به آن می باشد ، از این ها به همراه بطری ان در مواردی استفاده می شود که نیازمند بطری مستحکم جهت نگهداری و یا مواد شوینده دیگری که به صورت غلیظ شده وجود دارند می باشیم .
از این مدل از مایع ظرفشویی در بطری هایی با جنس پت و یا پلی اتیلن استفاده می شود ، این درب به حدی قابل اطمینان میباشد که می تواند محتویاتی از جمله مایعات و یا حتی آب رقیق شده را به راحتی در درون خود جای دهد به گونه ای که هیچ گونه هدر رفتی در مواد درون آن به وجود نخواهد آمد ، در واقع مایع درون آن می تواند بدون هیچ گونه هدر رفتی در آن باقی بماند .
مایع ظرفشویی دو تکه با دهانه ۲۸ با پایه خط دار و سر تاجی از چه جنس هایی ساخته شده است ؟
این نوع درب مایع ظرفشویی از یک پلاستیک بسیار قوی به نام پلی اتیلن ساخته شده است ،که این جنس سبب می گردد مایع ظرفشویی بسیار منعطف باشد .
این پلاستیک دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد به گونه ای که در برابر خراب شدن و شکستگی هیچ گونه آسیبی نمی بیند ، از جمله مقاومت های دیگری دارد ، می توان به مقاومت در برابر ضربه اشاره نمود .
ویژگی های این نوع مایع ظرفشویی عبارتند از :
دهانه این درب دارای ابعاد ۲۸ میلیمتر می باشد در واقع از این درب در بیشتر بطری ها می توان استفاده نمود .
از این بطری ها به صورت قطره چکانی می توان از محتویات درون آن استفاده نمود که این امر سبب می گردد میزان هدر رفتن در مواد درون آن به وجود نخواهد آمد و همچنین در زمان جابجایی مواد درون آن از بین نمی رود و در حالت کلی این درب دارای ویژگی هایی به شرح ذیل می باشد ؛
۱) کیفیت بسیار مطلوب در مواد اولیه موجود در آن
۲) تنوع بسیار بالایی که در طرح و رنگ ان وجود دارد .
۳) قبل از ارسال می توان یک نمونه از درب بطری را جهت انجام آزمایشات اولیه برای مشتری محترم ارسال نمود .
۴) از این کالا در نگهداری از انواع شوینده ها و محصولات دیگر می توان استفاده نمود .

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد درب ظرفشویی می باشید می توانید با کارشناسان اروند پلاست تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *