پلی اتیلن

ظرف سفید کننده

درب سفید کننده اروندپلاست

ظرف سفید کننده : در این قسمت از مقالات به بررسی ظرف سفید کننده پرداخته می شود ظرفی که صاحبین مشاغل می توانند از آن جهت نگهداری از محصولات خود استفاده نمایند .
در ذیل به بررسی برخی از ویژگی های ظرف سفید کننده ۴ لیتری طرح صحت پرداخته می شود :
متریال ظرف سفید کننده از جنس پلی اتیلن می باشد و گنجایشی که برای انها می توان در نظر گرفت می تواند ۴ لیتری باشد و وزن آن نیز ۱۴۰ گرم می باشد، رنگ این ظرف می تواند بر اساس سلیقه مشتری متفاوت باشد و مشتری می تواند بر اساس سلیقه خود یکی از رنگ های موجود را انتخاب نماید ، مورد استفاده ظرف همانطور که از نام آنها پیداست می تواند جرمگیر و یا مواد سفید کننده باشد .

ظرف سفید کننده

به علت استفاده از مواد بسیار مقاوم در ساخت این ظروف به هیچ وجه امکان ترکیب شدن مواد موجود در آن با مواد موجود در بطری وجود ندارد به همین علت تغییری در رنگ محصول شیمیایی موجود در آن وجود ندارد و همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر رنگ هیچ گونه تغییری در واکنش شیمیایی آن به وجود نمی آید .
گالن ۴ لیتری سفید کننده طرح صحت در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد و مشتری بسته به سلیقه خود می تواند از هر ترکیب رنگی که مورد پسند وی است استفا‌ده نماید .

یکی از ویژگی های بسیار عالی ظرف سفید کننده مقاومت آنها در پرتاب می باشد به گونه ای که پیش از تحویل محصولات به مشتری تست پرتاب بر روی تمام محصولات اروند پلاست انجام پذیرفته است ، تمام محصولات اروند پلاست دارای تاییدیه های بازم از واحد کنترل کیفی می باشد بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید با اطمینان خاطر نسبت به کیفیت محصولات خود از اروند پلاست اقدام نمایید .

درب هایی که در ظرف سفید کننده از آنها استفاده می شود همگی آب بندی شده است به گونه ای که کمترین آلودگی در درب این ظروف وجود ندارد و نیز کمترین نشتی در این ظروف وجود ندارد به گونه ای که در زمان حمل و نقل و یا در زمان استفا‌ده مشتری به هیچ وجه هدر رفتی از محصول موجود در آن وجود نخواهد داشت .
ظرف سفید کننده اروند پلاست از مواد اولیه ۰۰۳۵ ساخته شده است که این مواد از جمله مواد بسیار مرغوب محسوب می گردد و در صورت استفاده از مواد نامرغوب مواد موجود در ظرف می تواند با مواد شیمیایی موجود در ظرف واکنش رخ دهد که این امر سبب کاهش کیفیت محلول شیمیایی درون آن می شود .
جهت اخذ مشاوره و تهیه ظرف  می توانید با کارشناسان اروند پلاست تماس حاصل نمایید.

فروش پلی اتیلن، فروش درب بطری، خرید پریفرم، خرید بطری پت و طراحی قالب بطری همگی در فروشگاه اروند پلاست تولید کننده انواع بطری فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *